Saturday 25 November 2017

123 Signal Forex Trading


Gjennomgå Besøksside. Svar til Mike for å bekrefte hva jeg sier før om deres kundeservice og fortelle ham at han gjorde sin unnskyldning og gjenkjenne sine feil ved. Reaktivt til Mike Mitt spørsmål er hvorfor tok det deg så lang tid å svare på meg her på dette forumet Vi har allerede snakket om disse problemene via e-post i august, og du anerkjente dine feil og til og med gjort dine oppgaver. Nå forteller du en annen historie. Jeg er et ærlig FPA-medlem for de som kjenner meg godt, og jeg bruker til å avvise svindel her eller i andre fora, så hvorfor skal jeg lyve om din dårlige kundeservice. Jeg opprettholder fortsatt det jeg sa før jeg sendte deg en melding via nettstedet ditt 9 eller 10 dager og ikke 3 dager som du sa før du mailet meg og du svarte bare etter å se innlegget mitt på dette forumet fikk jeg aldri et forbannet enkelt svar fra deg før jeg prøvde alle forskjellige måter å bli med deg, men ikke noe svar enten via din e-postmelding eller live chat eller hvor som helst. Igjen sendte du meg bare neste dag etter at jeg postet en kommentar h er jeg på FPA forum. Nå jeg leser signalresultatene dine er dårlige basert på den siste kommentaren på denne tråden. Alle som leser her, vil ta sin egen beslutning, men jeg kan ikke anbefale signalet ditt som jeg ser deg, er ikke en pålitelig person. , 2016 - 2 Stjerner Jeg leste nesten bare positive vurderinger her Personlig jeg ønsket å prøve dette signalet, men jeg vant t gjøre det fordi de ikke er lydhør i det hele tatt Hvis du har problemer eller spørsmål, må du ikke regne med dem for å svare deg dem mange ganger via deres nettside eller direkte via e-post, jeg brukte også deres live chat på deres nettside, men jeg fikk aldri et forbannet enkelt svar fra dem. Kanskje deres signaler gir gode resultater, jeg vet ikke, men de har en veldig dårlig kundeservice jeg Ikke kast bort tiden min her. Gjort av Mike sendt 13 september, 2016 Takk for kommentarene Som svar har denne personen gitt oss 2 stjerner basert på det faktum at han aldri har brukt vårt system, våre signaler eller vår kundeservice. Han har gitt oss 2 stjerner basert på.1 Vi tok 3 virkedager til svar på e-posten hans Ja han sendte oss 1 e-post only.2 Vi nektet hans Twitter Følg forespørsel som han var en ikke en klient, og den er beskyttet og reservert for klienter bare for å motta sine signaler.3 Vi har aldri mottatt hans Live chat-meldinger Vi spurte admins av live chat-funksjonen som fortalte oss noen ganger meldinger, kan ikke lagre overføring, men sannheten er at vi aldri har sett dem. Det er umulig for oss å svare på noe vi ikke har sett. Vår kundeservice er alltid utmerket, vi svarer nesten umiddelbart til kunders kunder, via e-post, twitter osv. Se nedenfor og alle kommentarer om hvor hjelpsomme og ærlige vi er, jeg tror ikke denne personen kan kommentere basert på 1 email. Yes noen ganger tar vi tid til å svare på potensielle kunder, men det er fordi vi alltid setter våre nåværende kunder og signaler først Vi er her for å gjøre våre nåværende kunder lykkelige og gjøre dem penger, det er vårt nummer 1-prioritet Derfor driver vi tjenesten nesten fri. Takk igjen til alle de virkelige kundene nedenfor som har gitt oss gode anmeldelser. Reaktivt av Mike sendt 16. september 2016. Takk igjen Claude, Siden vi har nesten 200 klienter som bruker oss daglig, er vi tydeligvis pålitelige og ærlige. Vennligst les kommentarene nedenfor fra folk som bruker oss daglig i måneder. De er kommentarer fra folk bruker oss dag til dag, ikke noen som sendte oss 1-2 e-post chat-forespørsler og fikk et forsinket svar som vi har forklart årsakene til og gode nyheter er at handel er september går bra og vi kjører nå rundt 10 uten å miste handler i over 2 uker Og ikke glem vi er 100 GRATIS for folk som ønsker å bruke oss Beste ønsker, Mike. Forex Swing Trading Strategy 1 1-2-3 Swing Trading System. The 123 forex trading system er en veldig enkel swing forex trading system som mange swing handelsfolk vil definitivt finne det mye lettere i forhold til andre mye mer avanserte swing trading strategier og systemer. 1-2-3 trading system fungerer ved å identifisere områder av støtte og motstand som dannes som markedet er trending og tr Ades er angitt på brudd av disse støtten eller resistens nivåer. Timeframes 1 time og over. Indikatorer Du kan bruke 100 pris handling eller legge til noen få indikatorer for å filtrere dine handler, for eksempel MACD. Currency Par Any. a Plasser en SELGSTOPP-bestilling 1-5 pips under punkt 2. b Plasser stopptap 1-5 pips over punkt 3. c Din fortjenestemål skal plasseres på 3 ganger stoppavstandsavstanden. a Plasser en KJØP STOP rekkefølge 1-5 pips over punkt 2. b Plasser stopp tap 1-5 pips under punkt 3. c Profit Target 3 ganger stop loss distance. How å administrere dine handler. Det følgende er noen teknikker på hvordan Du kan administrere dine handler som er i profitt. Hvis handelen din er i fortjeneste etter beløp som er risikert, kan du vurdere å flytte ditt stoppfall til break-even. if din handel er i fortjeneste med mer enn 2 ganger mengden risiko, flytte ditt stoppfall å låse i fortjeneste lik det beløpet som risikeres i begynnelsen. Hvis handelen din er i fortjeneste med det beløpet som er risikert, kan du vurdere å lukke halvparten av din handelsposisjon og flytte stoppet for å bryte - selv så hva som skjer, i det minste har du noen fortjeneste og la resten av stillingen løpe for å se om den treffes for å ta overskuddsmål. En solid svinghandelsstrategi basert på solid trading fundamentals of support and resistance trading som er enkelt å forstå og implementere av nybegynnere. når støtte - eller motstandsnivåene er brutt i en pent trending markering t eller et marked som nettopp har begynt på en ny trend, er prisbevegelsen vanligvis eksplosiv og fortjenestemålene rammes raskt. Du kan bruke bare prishandlinger for å komme inn i handler eller 1 eller 2 forexindikatorer, spesielt MACD for å filtrere handelsoppføringene dine. stop tap avstander er ofte store og posisjonen størrelser må beregnes for å få din trading risiko til et passende nivå som per din risikostyring plan. the 1-2-3 swing trading system utfører dårlig i et sidelengs trend markedet. gi et svar Avbryt Svar. Et 1-2-3-4 reverseringsdiagrammønster er oppbygget av 4 definerbare punkter, kjent som punkt 1, 2 3 og 4 Et typisk 1-2-3-4 diagrammønster er best omsatt etter et sterkt valutapar opp eller nedtrend og kan defineres av et enkelt sett av handelsregler. En forhandler kan bekrefte returhandel med en teknisk indikator som DMI eller MACD.1-2-3-4 Grunnleggende regler for korte handler. Punkt 1 Den høye i et stigende valutamarked Punkt 2 En nedjustering i oppadgående trend, den laveste linjen i koret reksjon før prisen går tilbake til punkt 3 Punkt 3 Høyden i bevegelsen opp fra Punkt 2, men en feil i å gjøre en ny høyere høy Punkt 1 Punkt 4 Gå kort 1 pip under punkt 2.1-2-3-4 Grunnleggende regler for Long Trades. Reverse er sant ved anvendelse av disse grunnleggende regler for lange handler, men nå. Point 1 Den lave i et downtrending valuta marked Punkt 2 En oppadgående korreksjon i downtrend, den høyeste linjen i korreksjonen før prisen faller tilbake opp punkt 3 Punkt 3 Den lave i bevegelsen ned fra Punkt 2, men en feil i å lage en ny, lavere lav Punkt 1 Punkt 4 Gå lang 1 pip over punkt 2.1-2-3-4 Opp Forex Reversal Strategy ved hjelp av MACD.1 Handel dette reverseringsmønsteret bare etter en sterk nedtrengning 2 Plasser punkter 1, 2 og 3 på diagrammet ditt 3 Plasser en KJØP-ordre 1 pip over 2 4 Bekreft handelen med MACD-indikatoren eller en annen MACD må signalere en kjøp eller kjøpsmodus allerede 5 Målnivå Beregn Avstanden mellom 2 og 3 hvis for eksempel avstanden mellom 2 og 3 er 50 pips, enn 50 pi ps er ditt målnivå 6 Plasser ditt stopp 1 pip under 3.1-2-3-4 Down Forex Reversal Strategy ved hjelp av DMI.1 Gjør dette reverseringsmønsteret bare etter en sterk opptreden 2 Plasser poeng 1, 2 og 3 på diagrammet ditt 3 Plasser en SELL-ordre 1 pip under 2 4 Bekreft handel med DMI-indikatoren eller en annen DMI må signalere en selger eller i selgermodus allerede 5 Målnivå Beregn avstanden mellom 2 og 3 hvis for eksempel avstanden mellom 2 og 3 er 250 pips, enn 250 pips er målet ditt 6 Plasser stoppet ditt 1 pip over 3. Du kan også like. Dine detaljer er strengt beskyttet, trygt og aldri selges eller deles. Vi hater spam så mye som du gjør. Mer informasjon om vår personvern Policy. Any artikler, systemer, strategier, vurderinger, vurderinger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon som finnes på dette nettstedet, av dets partnere eller bidragsytere, er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investeringsråd vil ikke godta ansvar for tap eller skade, inkludert uten begrensning til fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller avhengighet av slik informasjon. Opphavsrett 2017 Alle rettigheter forbeholdt. Risk Disclosure Trading forex på margin har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer Høy grad av innflytelse kan virke mot deg så vel som for deg Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere dine investeringsmål, nivå av erfaring og risiko appetitt. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller alle din første investering og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å miste. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til valutahandel, og søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Forex-strategi Lær å handle The 123 Reversal. I var nybegynnerhandler en gang. Alt jeg gjorde var å søke på Internett for en god Forex-strategi. Egentlig var alt jeg var interessert i handelsoppføringer jeg trodde jeg f Jeg kunne velge riktig retning hver gang, jeg kunne tjene en million dollar ut av min misforståtte 8000-handelskonto. Jeg så på hundrevis av forskjellige strategier, vel, oppføringer. Jeg brukte til og med litt penger på noen av dem jeg leste alt om disiplin, handelspsykologi, tar dine treff, risikostyring, handelsstyring, kontrollerer dine følelser, men jeg avviste alt jeg hadde et godt håndtak på mine følelser og var en disiplinert person mesteparten av tiden. Alt jeg trengte var min magiske kulde, min krystallkule, min tidsmaskin og da er jeg en handelsmann jeg bryr meg ikke om noe annet enn å finne en oppføringsstrategi. La meg fortelle deg nå Jeg begynte å gjøre det i 2004 I 2009 gjorde jeg det fortsatt, men min 8000 konto var nå om lag 500 og jeg kunne fortsatt ikke tjene penger. Det var så bra jeg gjorde ikke jobben min. Da møtte jeg Casey hos Winner s Edge Trading, og han slo meg rundt og fikk meg til å innse at oppføringen var omtrent 5 av avtalen og alt jeg gjorde avvist var den andre 95 Alt jeg hadde lært i th ose fem år kom tilbake til meg i et blunk Jeg antar jeg var nærmere oppmerksom på det enn jeg skjønte, og jeg ble en lønnsom handelsmann i løpet av få måneder, kom jeg til Casey s team på Winner s Edge kort tid etterpå som Asia Session Trading Room Moderator. Jeg sa alt som å si dette, jeg skal vise deg min favorittstrategi med mange eksempler, men jeg kommer ikke til å slutte med å bare vise deg hvordan du gjør oppføringene. Som nevnt, er oppføringer bare en liten del av en vellykket handelsstrategi Hvis du får innføringen rett halvparten av tiden som virker statistisk mulig, gjør det ikke, og du får de andre tingene riktig, du kan fortsatt gjøre en masse penger som handelsmann. Du ser at tap er en del av jobben din. Hvis du tar ikke tapt, du vil aldri gjøre det som en handelsmann Jeg vet at det høres feil fordi vi lærer alle våre liv at vi skal være vinnere Men med mindre du eier den nevnte krystallkulen eller tidsmaskinen, vil du aldri være 100 Korrekt i retning av markedet Markedsbrønnen det går inn og ut og vil gå ned mens det går opp og deretter gå sidelengs for en stund Det er ganske uforutsigbart Hva er forutsigbart, er menneskelige følelser Når markedet går i deres retning, opplever mange de fleste grådighet hvor mye jeg gjør , må du få alt Når det går mot dem, opplever de frykt når det skal stoppe, skal jeg komme seg ut Det er grunnen til at jeg liker å handle på ren pris handling Jeg bruker fortsatt noen indikatorer, men de kan gi deg en følelse for retningen til markedet Men bare prishandlingen kan vise deg hvordan våre følelser påvirker markedet. Hva er en 123 Reversal. A 123 Reversal er bare et bilde av den følelsen på et lysdiagram. La oss snakke først om en 123 høy Det er det jeg kaller en 123 reversering som skjer på toppen av en opptrinn I Forex-markedet kan alt som skjer i en uptrend skje i en downtrend også fordi valutaer handles i par, en mot den andre. Så for eksempel, en oppgang i EUR USD-kurrenc y-par er faktisk bare Euro-handel høyere og høyere mot US-dollar Samtidig er US-dollaren i en nedgang mot euroen. Det kan være forskjellig i futures eller aksjemarkeder fordi mange uinitierte handelsmenn tror at du kun kan handle lenge kjøp og kan ikke tenke på å gå en handel som du selger for å åpne. Det første elementet å se etter i en 123 høy er en sterk opptrend 123 reverseringer skje hele tiden i sammenheng med handelsområder og konsolideringer, men ikke følge med fordi markedet handler i en rekkevidde. Opptrenden skal være minst en og en halv ganger størrelsen på 123-mønsteret som vi vil se på kort tid, fordi denne trenden vil bidra til å definere målet ditt. Trenden skal være ganske sterk uten mye retracements og pauser Jo sterkere jo bedre Hvis du følger handelsvolumer på diagrammet ditt, bør du også se sterkt volum jeg liker volum som og indikator, selv om volumet kanskje ikke er en faktisk representasjon av volumet på en pa Ir, det gir deg en indikasjon på kollektiv mening av meglerens forhandlere. Det er en god grunn til å få diagrammer fra en stor megler selv om du ikke handler der. Til venstre ser du et potensielt oppsett som skjer Dette er en sterk uptrend med volum Du kan se dette akkurat nå 12 6 2013 10am NY Tid på et GBP JPY timetall Du ser at dette ikke er en 123 høy, men det har definitivt blitt en god start. Bildet viser et timeplan, men en 123 reversering kan forekomme på en hvilken som helst tidsramme siden det viser deg følelser av handelsmenn og ikke nødvendigvis viser en bestemt begivenhet jeg foretrekker å se på dem på et timeplan eller høyere, men det er fordi de skjer for fort for meg på Nedre tidsrammer. Det neste elementet du skal se etter er et utmattingshøypunkt, dette er poengnummer 1 til din 123. Nøyaktig som en tappestang eller en oppslukkende stolpe. Selv om den ikke må være like ekstreme som en tappestang, ville det tjene til å demonstrere en veldig sterk utmattelse eller eufori poeng og ville gi meg mer selvtillit Jeg liker spesielt å se dette skje på et historisk motstandsnivå som bare gir det mer legitimitet. Til venstre kan du se det samme opptrenden jeg viste deg tidligere, men denne gangen innbefattet jeg noen av lysene til igjen Du ser denne pause det er bare en pause akkurat nå, vi må se om det blir til noe mer enn det som skjer rett i et historisk område av trang. Etter høydepunktet er din neste jobb å se etter en pull - tilbake Det kan skje på samme stearinlys, men jeg foretrekker å se det på etterfølgende stearinlys Det ser bare bedre ut på meg på den måten Hvis det ser ut som det skjer i samme lys, faller du ned til neste nedre tidsramme og ser hvordan det ser ut der nede Noen ganger finner jeg at det ser bedre ut på nedre tidsramme Dette vil være nummer 2 på 123.Neste du leter etter en ny høy, men den må være lavere enn nummer 1-punktet hvis neste høyt overstiger punktet 1 høyt, så er 123 høyet blåst og du kan flytte på og se andre steder Igjen, jeg liker å se en stifteramme eller svømmefelt her, men det er ikke nødvendig. Jeg liker å se volumbekreftelse, men det er vanligvis mye mindre entusiasme for dette høyt enn nummer 1 høyt. Til venstre du vil se hva som var en potensiell 123 høy som er i ferd med å bli blåst Dette så ut som et ganske fint mønster til de siste minuttene da det begynte å teste nummer 1 høyt Dette eksempelet er på EUR GBP H4 4 timers 240 minutters diagram på 12 6 2013 around Noon NY Time. Now du har din første 123 oppsett Offisielt er handelen din en pause av nummer 2 peker på ulempen Selv om alle mulige 123 handelsstrategier er det min minst favoritt fordi det krever du risikerer de fleste pips og derfor krever at du handler med den minste størrelsen jeg faktisk tar så mange som tre forskjellige stillinger på 123 reverseringer, men vi kommer til det senere i vår historie. Hvorfor opptrer 123 reverseringer. Som jeg har sagt, diagrammer gjenspeiler følelser av handelsmenn Visse patter ns forekommer jevnlig på diagrammer Vi har alle sett hodemønstre, ulike trekant og flaggmønstre og de mer komplekse harmoniske mønstrene. Årsakene til at disse mønstrene fortsetter å gi handelsmuligheter er at følelsene som forårsaket disse mønstrene, er konsistente og skjer ofte. t holder alltid noen ganger de blir påvirket av andre faktorer som nyheter, men de er konsekvente nok til at vi kan bruke dem til å tjene penger på markedet. Nummer 1 poeng skjer på et sted hvor handelsmenn som var lenge i markedet, bestemmer seg for å sikre seg fortjenesten de gjorde under trenden opp Det er derfor den første trenden er veldig viktig. Det er også hvorfor du bør se på dette punktet på et sted med sterk motstand. Det er stedet der handelsmenn vil føle at markedet kan stanse eller slå i andre ord, de frykter at de kan miste fortjenesten de har fått på plass. Overskuddet i volum skyldes de ikke så smarte pengene til slutt å gjenkjenne trenden og hoppe på bandwagon eu phoria denne trenden kan vare for alltid, jeg må få meg noe som øker i volumet skjer vanligvis når et trekk har nådd utmattelse Volumet er et signal om at de smarte penger går forbi sine beholdninger til senkemennene, og lar dem holde posen. Dette er nummer ett punkt. Selvfølgelig, etter at det ikke er flere handelsfolk å kjøpe opp stillingene som senkere gikk inn, begynner prisen å falle. Da prisen synker, ser de smarte penger en mulighet til å muligens få litt fortjeneste på en annen pop til nummeret 1 høy, men de er mindre engasjert fordi de fleste langsiktige momentumindikatorene fortsatt gir overkjøpte indikasjoner, og markedet har nettopp gjort en stor oppflytning. Til slutt begynte alle senkere som kjøpte mens markedet var på topp, å oppleve frykt. markedet fortsetter å falle, de laster de stillingene til de smarte pengerene som er mer villige til å kjøpe ettersom prisen faller lavere inntil det ikke er flere folk som ønsker å selge det er nummer 2 poeng. Nå som senkommerselgere er borte, prisene vil begynne å bevege seg opp igjen. De klare pengene folk kjøpte fra senkere, så nå som det begynner å gå opp igjen, viser senkerefellen de seg for tidlig og begynner å kjøpe igjen, men siden de ble brent før , de er litt mer forsiktige, så færre av dem blir involvert denne gangen Og selvfølgelig er de klare pengene folk mer enn villige til å ta fortjeneste mens markedet går opp. Men siden det er færre villige til å kjøpe denne gangen, da prispopper, blir det ofte ikke så høyt som nummer ett poeng før det begynner å slippe igjen Dette er nummer 3 poeng. Når markedet begynner å falle fra nummer 3-punktet, anerkjenner de mer utdannede, smarte pengerhandlere at dette kunne være en reversering eller begynnelsen på et handelsområde, men i det minste er de villige til å selge ned til nummer 2 poeng igjen, noe som er akkurat det vi skal gjøre. Dette fører til at prisene går ned til nummer 2-punktet som ofte bryter mot nummer 2 poeng med noen få pips. wh og gjør 123 reverseringer. Som jeg nevnte tidligere, skjer 123 reverseringer oftest på områder av støtte og motstand. De skjer etter en god sterk trend. De kan skje når som helst på et hvilket som helst instrument. På kortere tidsrammer mindre enn en time, vil du må se kontinuerlig, eller du vil savne muligheten din. Ofte kan du se en etter en stor nyhetshendelse. Det er derfor jeg foretrekker å handle hver time eller høyere. Jeg handler regelmessig og vil se 5 minutter og 15 minutter diagrammer, men jeg har en kort oppmerksomhet span, så jeg må være i riktig sinnstilstand for å gjøre det jeg kjenner folk som gjør det på 1 minutt diagrammer og lage masse pips daglig gjør det jeg kan ikke konsentrere så mye for så lenge at s hvorfor handel er en personlig ting Du må vite dine styrker og begrensninger for å være en lønnsom handelsmann Jeg prøvde å handle som noen andre, men jeg kunne ikke være lønnsom på den måten Det er en av tingene jeg lærte tidlig på Winner s Edge. Jeg mener ikke å gå ned i handelsmannen psykologi, men etter min mening er det den viktigste faktoren i handelssuksessen, så jeg trodde det berettiget noen ord. Hvordan handler jeg en 123 Reversal. Jeg bruker tre forskjellige oppføringer for 123 Den første er det jeg kaller jukser nummer 3 poeng Den andre handler standardpause av nummer 2 poeng og den tredje er å handle retracement etter pause av nummer 2 poeng Min favorittoppføring er å jukke nummer 3 poeng da dette kan gjøres med svært lite risiko, ganske stor handelsstørrelse og fungerer ganske bra. Hvordan bestemmer jeg posisjonsstørrelser. Jeg vil gå inn i mer detalj om oppføringene nedenfor, men jeg tar mesteparten av den første 123 reverseringsposisjonen og snyder nummeret 3 poeng før det andre inngangspunktet skjer også , den første posisjonen, mens den har lav risiko i form av pips, har også en lavere sannsynlighet for suksess. På grunn av disse faktorene bruker jeg vanligvis omtrent halvparten av min standard handelsstørrelse i den første stillingen, og bruker deretter halvparten på den andre oppføringen og halvparten på den tredje oppføringen handelsregler angir at jeg kun kan risikere 2 av kontoen min på en enkelt handelskonfigurasjon Så hver av mine stillinger vil risikere 1 av min konto Beregn antall pips for ditt stoppfall på hver posisjon vi skal snakke om hvor du skal plassere, stopper litt senere og bruk en risikokalkulator til å bestemme din handelsstørrelse. Winner s Edge Trading har en risikokalkulator. Du kan finne den her. Bruk den med våre komplimenter. Hvordan går jeg inn og administrerer stillingene. Eksempel på en stygge 15m EUR USD 123 Høy . Som jeg har nevnt flere ganger, bruker jeg tre forskjellige oppføringer i handel 123 reverseringer. Den første jeg kaller å snyte nummer 3-punktet. Fullførelsen av et nummer 3-punkt er den første indikasjonen på at en 123 reversering kan forekomme Offisielt er det ikke en 123 reversering til den bryter nummer 2 poeng så det er derfor jeg kaller denne oppføringen en juks Når jeg ser de to første poengene og ser prispop til nummer 3 poeng og begynner å slippe, begynner jeg å forutse oppføringen Så snart pris bryter under det høyeste stearinlyset e på nummer 3 poeng, tar jeg en kort oppføring med et stoppfall like over nummer 3 poeng Siden nummer 2 poenget er et ganske betydelig støttenivå, lukker jeg omtrent 90 av posisjonen ved nummer 2-punktet og stiller stoppet å bryte inngangspunktet på de resterende 10 av stillingen. Tradeoppføringer for den stygge 123 High. The andre oppføring er standard handelsstrategi for 123-reverseringen Faktisk, når du har et nummer 3 poeng, kan du sette en ventende kort noen få pips under nummer 2 poeng Hvor langt under nummer 2 avhenger av tidsrammen du handler Når du handler den timebaserte tidsrammen, legger jeg vanligvis ordren 5 pips under punktet. Pass på å ta hensyn til spredningen Siden du mest sannsynlig å se på et bud-diagram, så vant du å ta hensyn til spredningen. Hvis du handler en 123 lav, vil du plassere en ventende lang, og du må tillate spredningen. Husk at på lengre tidsrammer, Spredningen kan faktisk svinge før inngangen er sur e. Som jeg nevnte, er risikoen større på den andre oppføringen. Du må plassere stoppet ditt noen få pips over nummer 1 poeng. Du vil mest sannsynlig se prisen hoppe rett etter oppføringen, og det kan konsolidere noen før du taper, så ikke Ikke svett det, bare kjør det ut Du bør fokusere på konsolideringen fra hvor opptrenden begynte Det er derfor jeg foreslår at du er sikker på at opptrenden er minst en og en halv ganger størrelsen på 123-mønsteret ditt som gir deg en god risiko - reverdiforholdet. Eksempel på en 123 Lav på GBP JPY H1. Etter at prisen faller under konsolideringen ved nummer 2-punktet, vil det sannsynligvis komme opp i en retracement. Markedet liker å la av damp etter å ha brutt en betydelig barriere som nummer 2 poeng handelsmenn tar fortjeneste Denne retracement vil gi deg muligheten for din tredje posisjon Se for prisen å pop og deretter slippe bare under det laveste av det høyeste stearinlys i retracement Det er kort oppføring Plasser ditt stopp over retracement for en hyggelig tett risiko og mål på samme sted som den andre posisjonen, konsolideringen som den opprinnelige opptrenden kom fra. Dette er sannsynligvis den mest lønnsomme posisjonen til alle tre med det s små stoppet. Og der har du det Husk at alt jeg sa om en 123 høy gjelder i omvendt til en 123 lav Jeg trodde alltid at det var forvirrende når forfattere prøvde å adressere motsatt retning handler rett i blant de andre handler, så jeg prøvde ikke å gjøre det. Enten på en 123 Lav GBP JPY. Remember at ikke alle 123 reverseringer vil se perfekt. Faktisk vil de fleste av dem ikke være perfekte. Ikke alle 123 reverseringer vil gi deg en mulighet for alle tre stillingene. Det er OK. Du kan bare handle den andre posisjonen hvis det ikke er nok belønning for å risikere på knyttneveposisjonen Du vil bli vant til å finne dem, og de vil bare hoppe på skjermen etter en stund. Sørg for å holde fast ved reglene, og ikke ta fortjeneste for tidlig, eller du vil drepe lønnsomheten til denne strategien og husk ikke å Freak out hvis handelen går mot deg og eller stopper ut Det er en del av jobben Du vil ta tap så vær forberedt på det, og vær så snill å legge igjen kommentarer og spørsmål nedenfor.123 Forex Trading Strategy-En enkel pris Action Trading Strategy. Timeframes Any but foreslår at du bruker 5mins og above. Currency Par Any. Indicators krever ingen forex indicator. WHAT ER 123 PATTERN. I en uptrend markedssituasjon pris vil gjøre 3 poeng refererer til diagrammet nedenfor. Punkt 1 er det laveste lavpunktet, skjemaer et støttenivå. Point 2 vil være topp eller høyeste punkt, danner en motstandsnivå. og punkt 3 blir det andre lavpunktet, et støttenivå som må være høyere enn punktet 1 som er det laveste lavpunktet. av prisen over punkt 2 signaliserer fortsettelsen av opptrenden. Nå, i et downtrend-marked, danner 123 diagrammønsteret når. punkt 1 blir den høyeste toppen når prisen finner motstand og beveger seg ned. p.p. 2 blir den laveste lavpunktsformstøtten og prisen beveger seg opp. bare t o finne en annen motstand i punkt 3. når prisen bryter punkt 2 støttenivå, indikerer det at markedet er mest sannsynlig å fortsette nedover i en downtrend. SELLERINGSREGLER. a Plasser en SELL STOP rekkefølge 1-5 pips under punkt 2. b Plasser stopp tap 1-5 pips over punkt 3. c Din fortjeneste mål bør plasseres på 3 ganger stop loss avstand. BUYING REGULER. a Plasser en KJØP STOP rekkefølge 1-5 pips over punkt 2. b Plasser stopp tap 1-5 pips under punkt 3. c Profit Target 3 ganger stop loss distance. TRADE MANAGEMENT. Here er noen ideer du kan bruke til å administrere din handelen hvis det er fortjeneste hvis ditt overskudd er det samme som beløpet du risikerte, flytte stopptap for å bryte selv. Hvis overskuddet ditt er dobbelt så mye som du risikerte, flytte stoppet tap for å låse i mengden av fortjeneste lik mengden du Risikerte først. For eksempel risikerte du 100 for en selghandel Nå er fortjenesten 200 Så flytt stoppstoppet og lås i 100 profit. or hvis handelen er i fortjeneste med mengden risikert, hvorfor ikke lukke halvparten av stillingen og flytte stoppet tap for å bryte selv og la den andre halvposisjonen løpe. READ Horisontal Price Channel Forex Trading Strategi-En av de beste Forex Trading Strategies. Fordeler av 123 Forex Trading Strategy. Basert på pris handling og det er veldig enkelt å se dette mønsteret en gang du vet hva du skal se etter. basert på solid trading grunnleggende for støtte og re sistance trading. you kan fange den tidlige flytte en ny trend med denne strategien og ri ut trenden på denne måten også. FORDELER AV 123 FOREX TRADING STRATEGY. stop tap avstander kan være store som avhenger av størrelsen på mønsteret og tiden rammer så vel, så du virkelig trenger å søke posisjonering for å minimere risiko. Et sidelengs trending marked vil gjøre denne strategien dårlig, da dette er en trend trading strategy. How du liker dette, ikke glem å dele og tweet dette hvis du har hatt det dette takk.

No comments:

Post a Comment