Tuesday 7 November 2017

Forex Trading Meglere In Filippinene


Dedicated Trading Support på engelsk og Tagalog. Våre høyt utdannede, filippinske utpekte ansatte er alltid klare til å hjelpe deg med dine handelsbehov. Hvis du har spørsmål eller trenger ekstra ressurser, kan du kontakte oss via vårt gratisnummer ved 1800- 1110-1237 eller Live Chat til høyre. Leveraging Leverage er et dobbeltkantet sverd og kan dramatisk forsterke fortjenesten. Det kan også like dramatisk forsterke dine tap. Valutakurs med noe nivå av innflytelse kan ikke være egnet for alle investorer. Spreadene som er angitt her, er kun til referanse og kan endres når som helst uten varsel. Vennligst henvis alltid til FXCMs handelsplattform for de mest oppdaterte spreads. No Re-Quote Policy FXCM opprettholder en no re quote policy Forhold eksisterer basert på bestilling størrelse, handelsmønster og markedssituasjoner der enkeltpersoner ikke mottar kjøring på forespørsel. Ordrer utføres ved neste tilgjengelige sats innenfor handelsparametrene, underlagt markedsforhold. Forskjellen mellom den forespurte prisen og den endelige kjøringsprisen kan være mer eller mindre fordelaktig basert på markedsaktivitet og tilgjengelig likviditet. Uten skikkelig risikostyring kan denne høye innflytelsen føre til store tap samt gevinster. Høy risiko investeringsvarsling Handel utenlandsk valuta eller kontrakter for forskjell på margin gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. muligheten er at du kan opprettholde et tap som overstiger dine innskuddsfonde, og derfor bør du ikke spekulere med kapital som du ikke har råd til å tape. Før du bestemmer deg for å handle med produkter som tilbys av FXCM, bør du nøye vurdere dine mål, økonomisituasjon, behov og Erfaringsnivå Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til handel på margin. FXCM gir generelle råd som ikke tar hensyn til dine mål, økonomiske situasjoner eller behov. Innholdet på dette nettstedet må ikke tolkes som personlig rådgivning. FXCM anbefaler at du søker råd fra en egen finansiell rådgiver Vennligst klikk her for å lese full risiko advarsel. FXCM Markets er ikke underlagt lovgivningen Rsight som styrer andre FXCM-enheter, som inkluderer, men er ikke begrenset til, Commodity Futures and Trading Commission, National Futures Association, Financial Conduct Authority og Australia Securities and Investment Commission FXCM Markets er ikke ment å bli brukt av innbyggere i USA, Canada, EU, Japan, Hong Kong eller Australia FXCM Markets er forpliktet til å opprettholde de høyeste standardene for etisk oppførsel og profesjonalitet, samt et høyt nivå av tillit og tillit, som alle er piler i FXCMs bedriftskultur FXCM har tjent et rykte for rettferdighet, ærlighet og integritet, og anser dette for å være vår mest verdifulle virksomhetsaktivitet. Vi anerkjenner at vårt omdømme er knyttet til overholdelse av våre ansatte til de høyeste standardene for etisk oppførsel og profesjonalitet i utførelsen av deres oppgaver, Vår historie med prestasjoner ville ikke vært mulig. For mer informasjon vennligst kontakt oss.55 Water Street, 5 0th Floor, New York, NY 10041 USA. Forex Trading i Filippinene. Å bli involvert i valutahandel på nettet kan faktisk bidra til å tjene noen alternativ inntekt. Du må alltid følge noen av reglene i et bud for å ha en hyggelig tur. Det er Uavhengig av hvor du befinner deg, som du kan være i Filippinene eller hvor som helst i verden. Din plassering vil ikke gjøre din handelserfaring bedre eller til og med lønnsom. Første ting du bør tenke på, er å få en pålitelig nettbasert megler. Mekleren av ditt valg ville bli saddled med ansvaret for å åpne en online forex trading konto for deg Bortsett fra å være fri for bedrageriske aktiviteter, bør du velge mellom megler og en stor finansinstitusjon. Et levende eksempel er FXOpen-kompetanse og en feilfri forretningsstil. Gå alltid over din megler s vilkår og betingelser med hensyn til leveranser, fremfør gebyrer, provisjoner, tilstedeværelse av skjulte kostnader osv. Det er viktig at du sjekker inn Filippinene Centr al Bank for å fastslå om megleren er autorisert til å gjøre forretninger i landet. Det er viktig å ta utgangspunkt i denne, slik det gjelder å vite hvor mye penger du kan kaste inn i markedet, dvs. din handelskonto. Ja, mange meglere ut Det passer til behovene til ulike investorer med hensyn til investeringsgrensene, men det kommer til slutt til investoren og det han finner behagelig å sette inn på sin handelskonto. Velg en konto som definerer dine investeringsmål. I de fleste tilfeller kan en mini-konto gå for så lite som 50, mens en standardkonto vil kreve minimum 1.000 For enkeltpersoner i Filippinene, vil jeg anbefale at du starter med en mikrokonto. Bare fordi du eier en handelskonto med en forex-megler, betyr det ikke nødvendigvis at du starter Forex trading i Filippinene med en gang Hvis du på en eller annen måte ikke har riktig forexutdanning, så ville det være klokt å ta litt tid og få studere. For å få en god start bør du gå tilbake og s tudy historiske prisdata Dette vil tillate deg å samle og analysere historiske trender Dette vil gi deg en grundig oversikt over det finansielle instrumentets trendmønster. Når du har avsluttet din valutamarkedsanalyse, er dette en indikasjon på at du sannsynligvis er klar for markedet Du må da få en megler, finansiere Forex trading kontoen og utføre en markedsanalyse. Alltid sett bak ditt sinn at forex er en veldig dynamisk marked og konstant praksis er viktig, få en forex demo konto på FXOpen og test dine ferdigheter i Forex trading i Philippines. Posted 14 januar 2014.FXOpen Advantages. Narrow sprer fra 0 pips på EUR USD. Attractive Forex bonuser på nye trading accounts. Minimum innskudd for Forex mikro kontoer bare 1.Minimum innskudd for Forex standard kontoer bare 25.Minimum innskudd for ECN STP kontoer kun 1000.PAMM kontoer for profesjonelle Filippinene handelsfolk. WAP-gratis kontoer for muslimer islamske kontoer. Fri un begrenset Forex demo kontoer tilgjengelig. Margin utnytte fra 1 1 til 1 500. Den beste i trading verden MetaTrader 4 platform. On-gang ukentlig og månedlig Forex trading konkurranser ForexCup Turneringer. Experienced og nyttig live støtte i Philippines. Forex Broker Filippinene. OptiLab Partners AB Fatburs Brunnsgata 31 118 28 Stockholm, Sverige. Tildeling av utenlandsk valuta på margen gir høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Høy grad av innflytelse kan virke mot deg så godt som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta bør du nøye vurdere dine investeringsmål, nivå av erfaring og risikoappetitt. Ingen informasjon eller mening på dette nettstedet bør tas som en forespørsel eller tilbud om å kjøpe eller selge noen valuta, egenkapital eller andre finansielle instrumenter eller tjenester. Tidligere ytelse er ingen indikasjon eller garanti for fremtidig ytelse Vennligst les vår juridiske ansvarsfraskrivelse.2017 OptiLab Partners AB Alle rettigheter forbeholdt. Forex Brokers. XE Marke ts Forex Broker Review. Trade ikke bare Forex, men også CFD s og Futures på verdens ledende Forex trading plattform. De støtter MetaTrader 4 som er den beste handelsplattformen i dag. Handel FOREX, CFD s og Futures et stort pluss fordi du vant t være å gjøre flere kontoer på andre meglerfirmaer bare for å handle varer eller futures.30 Velkomstbonus. En økonomisk insentiv for å bli vår klient. Receive en 30 trading bonus på ditt første innskudd. Ingen begrensninger på ditt første innskudd amount. For alle kunder med MICRO STANDARD og EXECUTIVE accounts. Bonus tilgjengelig for handel innen 24 timer.10 lojalitetsbonus. Bigger kapital for potensielt større suksess. Receive en 10 trading bonus på hver enkelt innskudd. Ingen begrensninger på innskudd beløp. For alle kunder med MICRO STANDARD og EXECUTIVE kontoer. Bonus tilgjengelig for handel innen 24 timer. Handel med din datamaskin, mobiltelefon eller nettbrett Svært fleksibel og mobil hvis du planlegger å handle mens du reiser. Støtte er veldig rask og imøtekommende. nline video training. My Comments. Det eneste problemet jeg har så langt er med sin evne til å håndtere raske handler Noen ganger kjører utførelsen litt Og spredningen øker fra tid til annen Men det er akseptabelt når nyheter bryter ut Så langt, jeg m fornøyd med denne megleren, og jeg anbefaler dem og stikker med dem på lang sikt. Bare på grunn av 30 velkomstbonus og 10 lojalitetsbonus. Enhver form for bonus er svært viktig for en vellykket forex trading. Eventuelle penger lagt til din kapital er nyttig. Oppdatert XE Markets er det samme som. Du vil kanskje også prøve Social Trading med eToro Hvis du bare har Paypal som et middel til å deponere. Jeg har handlet med Blackwell for noen måneder nå så langt ok, og du vil ha en god handel og tilbaketrekking. Bakit po sila scam. Blackwell Global er veldig bra CS, de vil ringe deg hvis du hadde problemer med å spre seg, er OK, men likevel litt høy, sammenligner andre Market Maker Broker fordi det er hvordan deres virksomhet tjener deres representanter eller IB'er også veldig gjennomsiktig i å forklare sprea d og også risikoen rask kjøring i åpningstransaksjon uten å være mye bedre i mitt synspunkt sammenlignet med andre meglere Jeg gir 4 stjerner av 5 til denne megleren Få rabatt fra pengene dine Jeg tror ikke du visste hva du snakker om, pare. Les mer om virksomheten før du kommenterer eller bli med. Don t skylde selskapet og dets offiserer hvis du faktisk er den som ikke vet hvordan du handler, eller sannsynligvis er du bare en IB av konkurrent som ikke kan tilby en bedre service til markedet Jeg har vært trading med Blackwell Global siden 2 år siden og deponert 20 000 siden jeg for første gang møtte representanten for selskapet, til og med møtte jeg Sherwin allerede ved flere anledninger, og han er en veldig smart og ydmyk mann som forstår dypt om virksomheten, de lovet meg aldri himmel og jord, de er veldig gjennomsiktige i å forklare risikonivået i virksomheten og også hvordan en STP meglere tjener, hvorfor spredningen er høyere sammenlignet med andre markedsmeglere og han selv annonsen viste meg ikke å gå inn i virksomheten hvis jeg ikke er klar med risikoen. Et annet faktum er at Blackwell Global er det eneste selskapet som har skrevet avtale med alle kunder og svært strenge med at de er overholdt. I en annen kommentar ovenfor nevnte du at de er svindlere gjemmer seg bak mange lisenser de har kjøpt, jeg lurer på hvordan et selskap med flere priser kan skjule seg bak mange lisenser eller toppregulatoriske organer du må være veldig klar på dette, ikke vær misvisende for forumet med noe du ikke vet hva du snakker om En smart trader kommenterer smart. Hvis noen bruker fxpro legit due visninger pls. Jeg innså at du virkelig kan minimere risikoen i handel For å gjøre det, vil du åpne posisjonen din på valutapar som er korrelert Hvis jeg vil for å åpne en posisjon på EURUSD, kan du innse etter en stund at du kanskje har feil, en holdning som alltid er god å ha. Når du sa det, kan du se på sammenhengstabellen nedenfor. Som av Septe mber 2011. Hvis du vil styre risiko for EURUSD-handel Du vil kanskje åpne en posisjon på AUDUSD og andre korrelerte par. Hedging og Managing Risk. Lets sier at du går KORT EURUSD for å sikre den risikoen du trenger å gå. LONG AUDUSD. LONG EURGBP. LONG GBPUSD. SHORT USDCAD. SHORT USDJPY. SHORT AUDUSD. SHORT EURGBP. SHORT GBPUSD. LONG USDCAD. LONG USDJPY. Doing denne strategien kan gi deg mindre risiko fordi en gang euroUSD kan gå nedtrenden annen valuta kan gå opptrend og dermed minimere risikoen Men det minimerer også belønningen Hvis du vil være en daredevil og forsterker fortjenesten din, kan du bruke den nedenfor. Doble risikobeløpet. Din posisjon KORT EURUSD for å doble risikoen du trenger å gå. SHORT AUDUSD. SHORT EURGBP. KORT GBPUSD. LONG USDCAD. LONG USDJPY. LONG AUDUSD. LONG EURGBP. LONG GBPUSD. SHORT USDCAD. SHORT USDJPY. Kjenne hvilken valuta som er knyttet til hverandre gir deg fordelen av å spille kortene dine godt hvis du ikke er sikker. Når du tenker om forex trading og diagrammer, hva kommer til å tenke er det, wh alltid diagrammer du er i prinsippene er fortsatt de samme Et 1 minutt diagram vil være det samme som det daglige diagrammet Det jeg fant ut i forrige uke mens jeg prøver å handle intradag diagram er at det ikke alltid er tilfelle. Jeg handler vellykket på daglige diagrammer og jeg elsker friheten det bringer fordi noen ganger må jeg ikke handle hver dag, og jeg kommer til å gjøre noe annet Mens jeg venter på neste lysestake, vil det ta en annen dag Det er derfor da jeg prøvde å handle på mindre tidsrammer Jeg fikk aldri noe overskudd. Jeg vet ikke. Kanskje det er bare jeg. Jeg følger fortsatt mine regler, men det faktum at intradaghandel er et helt nytt dyr enn de andre diagrammene, innser jeg at hvis jeg virkelig vil lykkes i dette, trenger jeg å mestre ett diagram om gangen. Mange bøker som hevder at deres metode er flott på noen diagrammer, vet jeg ikke. Kanskje bare min strategi er ikke så bra. Derfor kjøpte jeg noen bøker for lesing. Jeg skal legge inn noen av tingene jeg lærte og testet når jeg ferdig med å lese boken e EURO Zone gjeldskrisen. Vet du hva som gjør flotte profesjonelle pokerspillere. Det er deres pengestyring. Årsaken til at det er få flotte pokerspillere, og mange mennesker bare gambling ved hjelp av flaks, er fordi store pokerspillere vet hvordan man bruker penger. De kjenner sannsynlighetene for hvert kort de blir behandlet. De prøver ikke å presse lykken til seg selv med et dårlig kort, håper at konkurransen deres er verre. I forex trading prøver å vente på det rette øyeblikket for å åpne posisjon, i stedet for å prøve lykken din bare fordi du vil åpne en posisjon Nedgangen til de fleste forexhandlere er at de har en tendens til over handel. De ønsker å åpne en posisjon bare for å åpne posisjon. Dette er skadelig for en god handelsstrategi, uansett strategi. , tror jeg, er den beste delen og gjør det meste ut av en forex tradingstrategi. Systemer for oppføring og utgang som fibonacci, teknisk analyse og hva er ikke den lille delen. En pokerspiller gjør sam e ting, for å overleve bordet, må han styre pengene hvis det kommer en tid da han lider konsistente tap. Handel er den samme måten, du må overleve konsekvente tap til neste store trend kommer der du kan få tilbake tapene dine og deretter noen. Denne dagene gikk jeg tapt litt denne uken på grunn av noen positive nyheter om euroområdet og nyheter om USD og alle gode nyheter jeg var kort på EUR USD, og ​​det slo meg med tap, men jeg er fortsatt i dette spillet og vil sannsynligvis i lang tid Denne uken har vært så emosjonell for meg Ikke fordi jeg mistet og jeg er ned følelsesmessig, men fordi jeg aldri har følt meg så bestemt som det føles som en brennende lidenskap inni. Dette er nøyaktig samme følelse som jeg følte før Det er en brennende lidenskap for å forandre For å få de tingene jeg vil ha, og å gjøre alt som trengs for å få det. Å se ting jeg vil ha og vet at det er ingen sjanse til å få det til jeg endrer meg selv, gjør holdninger eller vaner meg gal på en god måte Gjør meg ber om forandring Gjør meg r isk Gjør meg leve livet. Jeg vet at du sannsynligvis ikke forstår hva jeg snakker akkurat nå Men for de av dere som har gjort noe i livet deres på et terningkast og risikerer alt bare for det ene øyeblikket, vet jeg at du forstår Det er en god følelse å risikere noe og bli belønnet. Det er en god følelse å forfølge noe, uansett hvor umulig det kan virke, og bare nyt reisen. For på dette punktet lever jeg livet. Enkelt sagt, jeg tror jeg har funnet min formål og reelt mål for de neste 10 årene Og jeg takker Forex Trading for å få meg til å innse alt det. Jeg så dette markedet på AUD USD-par og gjorde en kort oppføring. Jeg tror det vil gå ned på grunn av momentumet i kjøpetrykket har nå sannsynligvis endte Jeg er fortsatt ikke sikker på at jeg ikke har noe å sikkerhetskopiere denne handelen, men instinkt jeg kan skru opp dette, men minst det er listet her, og jeg kan fortsatt gå tilbake med alle forexhandler jeg laget. Oppdatere 10. februar 10 30.Maybe Det er derfor vi burde ikke sette følelser når vi handler Min handel er nå på -23 7 pips Jeg kan fortsatt se at det går ned nå. Kan også være i handelen. Som jeg handler inn i 2013 skjønte jeg at min forex trading sakte blir et mer modent system. Da jeg møter andre handelsmenn i forumet og når jeg handler til mitt fjerde år, kan systemet mitt, fra en go-out-out-fast handel til en mer myk, sakte, men lønnsom og trygg, åpne en handel og se på den neste uke slags handel. Dette synes jeg er bedre enn å lide stresset av dagens handel. Men som jeg skjønner dette, kan jeg også legge inn mindre og mindre fordi handel har ingenting å være begeistret for når jeg søker etter lengre handler, reiser og søker etter meningen med livet Og jeg gjør ikke ønsker å etterlate utallige nybegynnere som fortsatt snubler i mørket. Jeg har tenkt på en medlemsklubb der jeg kan lære dem en på en eller en signaltjeneste som jeg kunne kontakte deg, bør jeg få en handel åpnet og lukket Min analyse og mening og selvfølgelig åpne spørsmål om hvordan jeg handler og min indikator, ichimoku Of selvfølgelig vil jeg ikke lades, men jeg tror det ikke ville være mulig da jeg ville ansette folk til å utvikle et slikt system, og jeg vil ikke være i den røde sonen siden jeg ikke vil bruke pengene til handel for dette. Hva synes dere om? En signaltjeneste eller en medlemsklubb eller begge deler. Og hvor mye er du villig til å betale behagelig å betale.? Jeg tror 99 er motorvei ran. Siste uke har vært god forex trading ikke så bra på lokale markeder og aksjer Markedet skjønt Men det er en annen historie. En slags praktisert tålmodighet, ikke bare i handel, men generelt også. Du ser i forrige uke, dette nettstedet ble hacket. Og jeg trodde det var en god mulighet til å teste tålmodighet som jeg aldri panikket og bare roet meg selv alt er greit Nå ser jeg tilbake på det, det føltes ganske bra fredag, jeg fikk en sjanse til å inngå en handel som jeg trodde var en god tid i GBPJPY og USDJPY, og jeg vil gjennomgå dem i dag. Det er en god kjøpsmulighet. Det virker som om trenden er avsluttet for GBPJPY, men ikke vær så sikker Selv om det ikke er slutten på trenden, er det fortsatt en liten risiko å ta med store fordeler. Vi burde forvente at prisen skal gå opp til 50 fib entrancement. Hvis det ikke går høyt på torsdag, kan vi ringe Denne handelen er ugyldig Likevel, jeg er i denne handelen og risikobeløpet er bra, så jeg holder fast med det. Ukentlig er på en downtrend, og månedlig har nettopp nå en støtte. Denne uken vil være avgjørende for å avslutte denne måneds pris. Synes for meg at det allerede rammet bergbunnen Så jeg tar LANG handler fra nå av Husk å bruke stopptap, slik at du kan redusere risikoen. Gjør for 2011 25 000 Netto fortjeneste i 1 Måned. Jeg vil heve stekene Mitt mål fra september 2011 til september 2012 vil være å tjene 25.000 nettoresultat i 1 måned JA En million pesos en MÅNED jeg liker å skyte for månen Å bryte ned betyr at jeg skal tjene minst 833 per dag. Hvordan nå målet. Studer mer om pengeforvaltning. Risk mer og vær defensiv. Alltid tro at jeg kan ha feil i en gitt handel. Gjør meg det nk defensivt snarere enn støtende tar unødvendige farer. Put større risiko på vellykkede handler og reduser risikoen for feil handler. Altid tenk på utgangen mer enn oppføringen. Money management, psykologi og exit strategi. Hovedmål for 2010 DONE D 5000 vinst per måned i forex trading. Jeg har allerede et handelsmål. Men bare for å gjøre det offisielt, skal jeg skrive det på denne journalen, så jeg kan komme tilbake senere og se fremgangen min. I år 2010 er mitt mål å nå 5000 per måned i fortjeneste i forex trading . Ved utgangen av 2010 skal jeg tjene minst 5000 per måned. Bryte den ned til dager 5.000 20 250. Det er 250 per dag. Hvordan nå målet. Jeg vil være tålmodig. Kun handle på lengre diagrammer Daglig Ukentlig Jeg har hatt veldig dårlig erfaring med daghandel, men har stor suksess med daglig og ukentlig, så jeg vil holde fast med daglig og ukentlig for nå, til jeg er kjent med dagshandel på demo-konto. Følg trenden. Følg systemet mitt. Gjenta meg selv for å avstå fra overtrading. Mitt ultimate mål er å tjene min gran t million dollar med forex Men det vil ta en stund jeg vet Bare å holde et mer nåbart mål for nå basert på min erfaring. OPPDATERING fra 1. september 2011 Jeg har nådd mitt mål om 5.000 nettoresultat på en måned. Det har vært en lang reise og jeg var sen i ca ett år å oppnå dette målet. Men det har vært et veldig godt eventyr og mye læringskurve. Først trodde jeg det umulig og nå kan jeg gå videre til større ting. Større betyr større fortjeneste. AUD CAD Daglig Diagram . En lærebok stearinlys mønster oppdaget på AUD CAD En perfekt mulighet ville være å vente på neste stearinlys hvis det er et stearinlys så det er et gyldig signal Hvis ikke, så kan den falske alarmen Risikostyrerne komme inn på dette paret nå på langsiden jeg Jeg har aldri sett et stearinlyspinne mønster så lett som en dag som denne. Folk som er nye til forex-handel eller folk som ønsker å handle i forexmarkedet, forblir alltid meg. Du kjenner de typiske personene som har 9 timers jobb mandag til fredag og tror at de selv kan opprettholde selv med jobben sin og bli millionær i forex trading. Det er ingenting galt med dette tankegangen og mange har begynt med dette. Men å tenke dypere, hvis du skal dele tid med forex trading og dagjobben, gjør du ikke Det gjør det bare et halvt anstrengende forsøk på å begynne med. Du er halvparten av å gjøre jobben din og halvparten av å handle. Så du får ingenting gjort i det hele tatt Jeg m ikke si at du bør slutte jobben din til å gjøre forex. Hva jeg prøver å innpode til nye forexhandlere er det åpne sinnet og de reelle forventningene i forex trading Hvis du deler din tid, sjongler handel og arbeid, vil du oppnå din egen næring i forex trading mer enn et par titalls år. Aldri noensinne undervurdere forex og si jeg kan gjøre denne deltiden og kanskje en dag vil jeg være rik C mon man, du konkurrerer mot de mest konkurransedyktige handelsmenn i verden som gjør denne jobben for fulltid, med millioner av penger avhengig av dem Og å tro at du vil være rik med halv rumpa innsats er som å prøve å gå til månen med en sykkel. Hvis du vil lykkes i forex trading, bør du være konkurransedyktig, ha fokus og aldri undervurdere markedet. Du kan gjøre deltid arbeid deltid handel alt du vil, men ingenting kommer ut noe godt om å være en wishy washy sønn av en pistol. Post navigasjon. Populære innlegg. Forex meglere XE Markets - Forex Broker Review XE Markets Trade ikke 73 kommentarer. Om Forex Filippinene ble født da en ung bedriftseier 39 comments. My Forex Handlingsmål for 2011 25 000 Netto gevinst i 1 måned Jeg vil gi 25 kommentarer. Hvordan handle Forex Velkommen til Slik handler du Forex kurs. På denne siden får du 19 kommentarer. Forex Trading Strategy Forfatteren er en rebell og en total rump til autoritet 15 kommentarer. Hvorfor alle bør Trad Jeg tar tid for forex trading som jeg legger merke til jeg har vært 13 kommentarer. Forex 101 Forex Grunnleggende - Så jeg begynte endelig å gjøre et innlegg om grunnleggende om 13 kommentarermuligheter for Traders II m å skape et fellesskap for handelsmenn og investorer A c 12 kommentarer. Hva er dine mål i Fo 180 pips på AUD USD Når folk spør meg hva jeg gjør 11 kommentarer. QA Hvordan komme i gang Jeg er i dag hviledag og som jeg venter i noen timer 11 kommentarer. Hvordan handel Forex. Recent Comments. Recent Posts. Forex og CFD s er leveraged produkter som har en høy grad av risiko for din kapital, og det er mulig å miste mer enn din første investering Leveraged trading kan ikke være egnet for alle investorer, så vær så snill å sørge for at du fullt ut forstår de involverte risikoene og søke uavhengig råd om nødvendig.

No comments:

Post a Comment